Thursday, December 25, 2008

لقاء خاص !!!!

الي حبيبة قلبي الجميلة

اليك في ذكري لقاءنا الخاص

بحبك......ايكادوللي

يا حبيبي يللا نعيش بعيون الليل

,,ونقول للشمس تعالي ,

تعالي ,,بعد سنه مش قبل سنه

,,في ليلة حب حلوه

,,بألف ليله وليله

بكل العمر هو العمر ايه

,,غير ليله زي الليله

,,ازاي ازاي اوصف لك ياحبيبي ازاي

,,قبل ما احبك كنت ازاي يا حبيبي

,,,,,كنت ولا امبارح فكراه

,,ولا عندي بكره استناه

,,ولا حتى يومي عيشاه يا حبيبي,

,خدتني في الحب بغمضة عين

,,وريتني حلاوة الايام فين

,,الليل بعد ما كان غربه

,, خليته امان

,,والعمر اللي كان صحرا صبح بستان

,,يا حبيبي ايه اجمل م الليل

,,واتنين زيينا عاشقين

,,تايهين ماحناش حاسين

,,العمر ثواني واللا سنين

,,حاسين اننا بنحب وبس

,,عايشين لليل والحب وبس

,,يا حبيبي الحب حياتنا

وبيتنا وقوتنا ,

,للناس دنيتهم وحنا لنا دنيتنا

7 comments:

رولا said...

احلا دنيا واحلا عشاق واحلا ليله..
الله يديم الحب والمزاج العالي..

امنياتي القلبيه بليالي حب..تصل المليون وليله..

خالص مودتي

liza said...

سلام

ما اجمل حبك لها

ما لمسني هي جملة

لناس دينهم و احنا لنا دينتنا

مع العام السعيد امنتاتي الك بي السعادة

احترامي اليك

kiss

سمـــــــــا said...

يا عم يا عم على الرومانسية :))

حمد الله على سلامتك يا قمر

وبجد نورتى مصر وفرحت بلقائك مع انى بتأثر من لحظات الوداع انا قلت لك :(

بس نتمنى نشوفك قريب

تحياتى ليكى ولمنمن يا قمر

جسور سرية said...

العزيزة انا و هي
دائما ما استبشر بدعواتك الجميلة
شكرا ليكي و كل سنة و انتي طيبة

جسور سرية said...

العزيزة ليزا
شكرا لتشريفي بالزيارة
دائما ما تكون للعاشقين دنياهم الخاصة التي اكثر جمالا و فرح من الواقع
امنياتي لك ايضا بدوام السعادة و الفرح و كل سنة و انتي طيبة

جسور سرية said...

ميراج يا ميراج
ايه الاسماء الجديدة الحلوة دي قمر
:)
الف مبروك الاستايل الجديد و ربنا يجعل ٢٠٠٩ عام اجمل ليكي من الي قبله يا رب
مصر منورة باهلها و طبعا طبعا بالنونو بتاعي ههههههههههههههه
و الله انا كمان زعلت ان الاجازة انتهت بسرعة بس انشاء الله المرة الجاية تكون اطول
و كل سنة و انتي طيبة يا جميل

soly88 said...

وهكذا اصبحت الجسور سريه
فلا سبيل اليها